Mon, 06/13/2016 - 11:07

Presentat el tercer número de la sèrie “Què funciona en educació”

El passat 25 de maig la Fundació Jaume Bofill i Ivàlua, van presentar el tercer número de la sèrie Què funciona en educació? en un acte celebrat al Palau Macaya de Barcelona. En aquesta ocasió es va tractar d’un monogràfic sobre la utilitat dels programes d’estiu per millorar els aprenentatges i els resultats educatius dels alumnes.  Miquel Àngel Alegre, autor de l’estudi, va presentar la publicació. L’obertura de l’acte va anar a càrrec de Marc Balaguer, director d’Ivàlua . Posteriorment van participar també en el debat  Mireia Civís, doctora en pedagogia i professora de la Blanquerna - Universitat Ramon Llull; Paco Estellés, vocal de la Federació d'entitats d'atenció a la infància i l'adolescència (FEDAIA) i responsable de les Plataformes d'Educació Social de Salesians; Miquel Àngel Essomba, comissionat d'Educació i Universitats de l'Ajuntament de Barcelona i Jesús Vilar, membre de l’equip de direcció científica CaixaProInfància, membre del Comitè permanent de l’Observatori dels Drets de la Infància de la Generalitat de Catalunya i professor de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés,  moderats per Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill.

 

El moviment “què funciona” irromp en el món de l’educació amb un objectiu clar: promoure polítiques i pràctiques educatives basades en l’evidència.