Wed, 11/25/2015 - 01:00

JORNADA: QUÈ FUNCIONA EN EDUCACIÓ? Agrupaments a l'aula i tutorització individual: serveixen per millorar els aprenentatges de l'alumnat?

Ivalua Fundacio Jaume Bofill

Amb la col·laboració de:

la Caixa

Programa

Que funciona en educacio

Accediu al programa de la Jornada >>
Barcelona, 25 de novembre 2015

            

Sessió plenària
Què funciona en educació: evidències per a la millora educativa

Moderadora: Mònica Nadal (Fundació Jaume Bofill)

Ponència central
Què funciona en educació: una revolució tranquil·la
Robert E. Slavin, director del Center for Research and Reform in Education, Johns Hopkins University
Vegeu la presentació >> (en anglès)

Eviències per a la millora de l'aprenentatge de l'alumnat
Quines estratègies d'agrupament milloren els resultats de l'alumnat?
Gerard Ferrer, recercador de la Fundació Agnelli (Itàlia) i del Grup Interdisciplinar de Polítiques Educatives (Universitat de Barcelona)
Vegeu la presentació >>

Els programes de tutorització individual milloren els aprenentages de l'alumnat desafavorit?
Miquel Àngel Alegre, analista d'Ivàlua
Vegeu la presentació>>


Publicacions relacionades >>

 

La Jornada als mitjans

  • Dossier de  premsa [CAT] [ESP]                                                                   
  • Nota de premsa [CAT] [ESP]

 

Logo Twitter

 #EduEvidències
@Ivalua_Cat

 

Vídeos de la Jornada  >> 

Sessió paral·lela 1 (resum)
 
Sessió paral·lela 2 (resum)

 

 Fotografies de la Jornada

Foto Jornada 1

Foto Jornada 2

Foto Jornada 3

Galeria Flickr >>