JORNADA: QUÈ FUNCIONA EN EDUCACIÓ? Agrupaments a l'aula i tutorització individual: serveixen per millorar els aprenentatges de l'alumnat?
Amb la col·laboració de: |
Programa
Accediu al programa de la Jornada >>
Barcelona, 25 de novembre 2015
Sessió plenària
Què funciona en educació: evidències per a la millora educativa
Moderadora: Mònica Nadal (Fundació Jaume Bofill)
Ponència central
Què funciona en educació: una revolució tranquil·la
Robert E. Slavin, director del Center for Research and Reform in Education, Johns Hopkins University
Vegeu la presentació >> (en anglès)
Eviències per a la millora de l'aprenentatge de l'alumnat
Quines estratègies d'agrupament milloren els resultats de l'alumnat?
Gerard Ferrer, recercador de la Fundació Agnelli (Itàlia) i del Grup Interdisciplinar de Polítiques Educatives (Universitat de Barcelona)
Vegeu la presentació >>
Els programes de tutorització individual milloren els aprenentages de l'alumnat desafavorit?
Miquel Àngel Alegre, analista d'Ivàlua
Vegeu la presentació>>
La Jornada als mitjans
#EduEvidències
@Ivalua_Cat
Vídeos de la Jornada >>
Sessió paral·lela 1 (resum)
Sessió paral·lela 2 (resum)