Assessorament al Departament d'Ensenyament en el disseny d'un sistema d'indicadors i en matèria d'avaluabilitat del Pla STEMcat
El Pla d’impuls de les vocacions científiques, tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques en els estudis de Catalunya (STEMcat) és una iniciativa per adreçar la situació actual de desequilibri entre la demanda de professionals en sectors relacionats amb la ciència i la tecnologia i la manca d’oferta de treballadors qualificats en aquests àmbits, claus per al desenvolupament tecnològic i econòmic actual i en el futur immediat a Catalunya i Europa.
Contribuir a la definició d’indicadors d’especial interès que permetin fer un seguiment i avaluar les activitats, línies d’acció, eixos i objectius del pla de forma individual i en el seu conjunt.
Assessorar el grup de treball interdepartamental STEMcat en relació amb l’avaluació de dues accions específiques del Pla: Programa de formació al professorat i Programa d’innovació pedagògica STEAM.
Aterrar i fer el pilotatge dels sistema d'indicadors, fer servir els indicadors per definir els elements de l'avaluació de futures polítiques associades al Pla