JORNADA: QUÈ FUNCIONA EN EDUCACIÓ? Habilitats socials, emocions i actituds d’aprenentatge: com treballar-les i com avaluar-les
Amb la col·laboració de: |
Programa
Accediu al programa de la Jornada >>
Barcelona, 17 de novembre 2016
Sessió plenària : Competències socials, emocionals i metacognitives: programes que funcionen
Moderadora: Mònica Nadal (Fundació Jaume Bofill)
Ponència central
Competències per al segle XXI: com s’ensenyen, com s’aprenen, com s’avaluen
Maurice Elias, director del SECD LAB, Rutgers University
Vegeu la presentació >> (en anglès)
Evidències per a la millora de l'aprenentatge de l'alumnat
Com treballar l'autoregulació i la metacognició a l'escola: què funciona i en quines condicions?
Gerard Ferrer, recercador de la Fundació Agnelli (Itàlia) i del Grup Interdisciplinar de Polítiques Educatives (Universitat de Barcelona)
Vegeu la presentació >>
L'aprenentatge de competències socials i emocionals a l'escola: quins programes són efectius, per a què i per a qui?
Queralt Capsada, recercadora de la Universitat de Glasgow
Vegeu la presentació >>
Sessió paral·lela 1: Competències per al segle XXI: experiències i lliçons
Conductor: Marc Lafuente (OCDE)
Intervinents:
Maurice Elias, SECD LAB, Rutgers University
Belen Jaime / Susana Gallardo, Escola Riera de Ribes
Begonya Folch, Institut Quatre Cantons
Àngel Domingo, Subdirecció general d'Innovació, Formació i Orientació, Departament d'Ensenyament
Vegeu la presentació >>
Sessió paral·lela 2: Competències per al segle XXI: com les avaluem
Conductor: Miquel Àngel Alegre (Ivàlua)
Intervinents:
Emma Garcia, Economic Policy Institute
Vegeu la presentació >>
Antoni Giner, EAP Sarrià i ICE-GROP de la UB
Miquel Amor, CETEI - FJE
Vegeu la presentació >>
Xavier Chavarria, Inspecció d'Educació Barcelona
La Jornada als mitjans
#EduEvidències
@Ivalua_Cat
Vídeos de la Jornada
Fotografies de la Jornada